OSNOVNA VPRAŠANJA

Ali se je za nakup potrebno registrirati?

Registracija ni potrebna, saj lahko nakupujete tudi kot gost- brez registracije. Kot registriran uporabnik pa imate določene prednosti. Lahko nastavite svoj osebni račun, vzdržujete in prilagajate svoje podatke ali si ogledate zgodovino naročil.

Kako se lahko registriram?

Na vrhu spletne strani kliknite na povezavo »Prijava«. Vpišite svoj e-poštni naslov na katerega boste prejeli geslo. S tem e-poštnim naslovom in geslom se boste potem lahko prijavili v sistem.

Kako lahko spremenim svoje podatke?

Do svojega uporabniškega računa lahko dostopate tako, da na dnu naše strani kliknete »Moj račun«. Prijavite se s svojimi prijavnimi podatki, kjer lahko urejate svoje plačniške/dostavne naslove in urejate geslo ter podatke računa.

Kako spremenim geslo?

Pri registraciji za račun preprosto kliknite na “Ali ste pozabili geslo?”

Kako opravim nakup?

Zelo enostavno. Prebrskajte ponudbo izdelkov, ki so na voljo, izberite tiste, ki jih želite in pritisnite na gumb “Dodaj v košarico”. Kliknite gumb “Na blagajno”, izpolnite obrazec za dostavo in opravite plačilo.

.

Kako prejmem kupon s popustom za prvi nakup?

Prijavite se na e-novičke na domači strani www.cool-kids.si in že takoj prejmete kupon za -5% popust pri svojem prvem naročilu! Bodite tudi vi deležni Cool kids popustov.

Kako se lahko odjavim od prejemanja e-novic?

Iz naših e-novic se lahko odjavite na dnu vsake prejete novičke. Preprosto kliknite na “Odjavi se”. 

Ne najdem odgovora na vprašanje. S kom lahko govorim?

Če imate kakršnokoli vprašanje, ki ga ne najdete nam pišite na info@cool-kids.si ali pa nas pokličite na tel. +386 59 945 021 (vsak delovnik med 8.00 in 16.00 uro) in z veseljem vam bomo priskočili na pomoč.

Imam idejo, komentar ali mnenje o spletni trgovini www.cool-kids.si. Koga lahko kontaktiram?

Pišite nam na e-mail info@cool-kids.si in nam zaupajte svojo idejo, komentar ali mnenje! Vaša izkušnja je za nas zelo pomembna. Želimo si, da jo delite z nami.

POSEBNE AKCIJE IN POPUSTI

Ali se akcije seštevajo?

Akcije se ne seštevajo. Akcije ne veljajo na darilne bone in izdelke, ki so že v akciji.

Ali se lahko unovči več kod popusta hkrati?

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Akcija ne velja na darilne bone in izdelke, ki so že v akciji.

PLAČILO NAROČILA

Kje lahko preverim status naročila?

Registrirani uporabniki lahko podatke o naročilu pogledate s klikom na »Moj račun« oz. »Prijava« in nato kliknete »Naročila«.

Kakšne so možnosti plačila?

V spletni prodajalni Cool-kids ponujamo plačilo po predračunu (samo Slovenija), preko ponudnika PayPal ali z najpogostejšimi plačilnimi karticami.

Plačilo po predračunu (samo za Slovenijo)

Predračun boste prejeli po e-pošti. Plačilo lahko opravite preko spletne banke, banke ali pošte. Rok za plačilo predračuna je pet dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči za cene in rezervacije za naročene izdelke.

Plačilo preko PayPal spletnega sistema

V polju za izvedbo plačila boste pri izbiri načina plačila ponudnika PayPal po kliku na „Naprej“ samodejno preusmerjeni na stran ponudnika PayPal. S storitvijo PayPal lahko preprosto plačujete le z vnosom svojega elektronskega naslova in gesla. Vaš PayPal račun bo neposredno bremenjen za ustrezni znesek, vi pa boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejetem plačilu.

Plačilo s kreditno kartico

Sprejemamo veljavne kartice Visa, MasterCard, Maestro, American Express. Poleg tega vam zagotavljamo, da bodo vaše izjemno občutljive informacije pri nas popolnoma varne pred vdori tretjih oseb.

Lahko prejmem originalen račun?

Pri oddajanju naročila in izpolnjevanju informacij za dostavo v ustrezni okenci vpišite ime in davčno številko vašega podjetja.

DOSTAVA

Kolikšen je čas dostave?

Čas dostave po pošti je med 1 in 3 delovnimi dnevi od prejema naročila in plačila (velja za Sloveijo). Za dostavo na Hrvaško velja čas dostave do 5 delovnih dni.

Za izdelke v kategoriji SOBICA je predviden rok dostave v 14 dneh.

Kolikšni so stroški dostave?

Dostava po Sloveniji za posamezno naročilo v vrednosti nad 50,00 € je brezplačna. Stroški dostave pri naročilih do 49,99 € znašajo 3,90 € in so enotni za celo Slovenijo. Dostava na Hrvaško znaša 8,50 € ne glede na vrednost naročila.

Po nekaj dneh še nisem prejela paketa. Koga naj kontaktiram?

Če v roku petih delovnih dni (za Slovenijo) in osmih delovnih dneh (za Hrvaško) po oddanem in plačanem naročilu ne prejmete pošiljke, nas nemudoma obvestite na info@cool-kids.si in preverili bomo, kje se nahaja vaša pošiljka.

Moji pošiljki manjka izdelek, ki sem ga naročil/a. Koga naj kontaktiram?

Če v roku petih delovnih dni (za Slovenijo) in osmih delovnih dneh (za Hrvaško) po oddanem in plačanem naročilu ne prejmete izdelka, nas nemudoma obvestite na info@cool-kids.si in preverili bomo, kje se nahaja vaša pošiljka.

VRAČILA IN REKLAMACIJA

Izdelki mi ne ustrezajo, kako jih lahko vrnem?

V skladu z slovenskim Zakonom o varstvu potrošnikov imate pravico, da nam v 14-ih dneh od prevzema blaga sporočite na e-mail info@cool-kids.si, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev – če ste pri nas registrirani kupec, se vam rok za vračilo podaljša do 30 dni, s tem da od 15. do 30. dne dobite kupnino povrnjeno v obliki dobropisa. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Izpolnite obrazec za odstop od pogodbe in ga pošljete po elektronski pošti na naslov info@cool-kids.si.

Obrazec nam lahko pošljete tudi s priporočeno pošto na naslov Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija.

Blago je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni po oddanem sporočilu o nameravanem vračilu na naslov Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija.

Registrirani Cool kids člani imajo možnost vračila izdelkov do 30 dni, vendar se pri vračilu izdelkov, vrnjenih od 15. do 30. dne, kupnina povrne v obliki dobropisa. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje od datuma prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla), si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo.

Najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe vam bomo vrnili prejeto plačilo zmanjšano za znesek dostave. Vračilo prejetih plačil lahko zadržimo do prejema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

Več o vračilih pa si lahko preberete tukaj.

Prejel sem poškodovan artikel, kaj sedaj?

Enostavno fotografirajte poškodovan izdelek in fotografijo posredujte na elektronski naslov reklamacije@cool-kids.si ter pripišite za kakšno vrsto poškodbe gre.  Po obravnavi zahtevka vam bomo brezplačno poslali brezhiben izdelek ali vam vrnili kupnino.