SPLOŠNO

Splošni pogoji spletne trgovine Cool-kids.si so sestavljeni v skladu s slovensko zakonodajo- z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Cool-kids.si upravlja podjetje LENEJA, trgovina z otroškimi oblačili, Tanja Miholic s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«), Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija, matična številka: 8739684000, davčna številka: SI59821531, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV

Registrirani člani – z registracijo na www.cool-kids.si postanete član Cool kids. Pravico do nakupa v spletni trgovini Cool kids imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Neregistrirani člani oziroma gostje lahko brez registracije opravijo nakup v spletni trgovini Cool-kids.si.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. Z registracijo je uporabnik deležen dodatnih ugodnosti (vpogled v naročila, podaljšano možnost vračila blaga do 30 dni).

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko), kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene lastnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami), dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA IZDELKOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Cool-kids.si ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Cool-kids.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene so izražene v EUR, veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

POPUSTI IN AKCIJE

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Kode za popust ni mogoče uveljavljati za darilne bone in izdelke, ki so že v akciji ali na končne cene v košarici. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti le eno kodo za popust. Pri nakupu izdelkov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni drugače navedeno. Ob akciji se darila ne dodajajo.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Cool kids sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu (UPN nalogu) na račun upravitelja Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija, v roku 5 dni od prejema obvestila o naročilu na vaš elektronski naslov. Po poteku roka za plačilo ponudnik več ne jamči za cene in rezervacije za naročene izdelke (velja samo za Slovenijo).
  • S plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, MasterCard®, Visa, American Express).
  • Plačilo preko sistema Paypal.

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca ali fizično skupaj s pošiljko.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Stopnja DDV je na računu obračunana skladno s slovensko zakonodajo.

Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

POSTOPEK NAKUPA 

Na spletnem mestu www.Cool-kids.si izberete željen izdelek in ga dodate v košarico s klikom na gumb (dodaj v košarico).

V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali pa kliknete na gumb “naprej na naročilo”.

Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb “zaključi nakup”.

Če je bilo naročilo uspešno sprejeto  se vam na spletni strani izpiše tekst “vaše naročilo je bilo sprejeto”. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Cool kids so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka je kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
  • Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Stvarne napake prijavite na elektronski naslov info@cool-kids.si.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov države v kateri se izdaja račun.

DOSTAVA 

Blago, naročeno v spletni trgovini Cool-kids.si gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 1-3 delovne dni, šteto od dneva vašega naročila in plačila)- velja za Slovenijo. Dostava za Hrvaško običajno do 5 delovnih dni.

Za izdelke v kategoriji SOBICA je predviden rok dostave v 14 dneh.

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali na vašo željo zamenjali z drugim.

Za dostavo poskrbi Pošta Sloveniije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni (Slovenija) in pet delovnih dni (Hrvaška).

V primeru naročila nad 50,00 € vam nudimo BREZPLAČNO dostavo kamorkoli po Sloveniji.
V primeru naročila do 49,99 € je strošek dostave 3,90 € (velja za Slovenijo).

Za dostavo na Hrvaško je enotna cena dostave 8,50 EUR ne glede na višino zneska naročila.

VRAČILO ALI MENJAVA IZDELKOV

VRAČILO

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo v roku 14 dneh od prevzema blaga podjetju na naslov Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija ali elektronski naslov info@cool-kids.si sporočiti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (fizične osebe). Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Izdelek, katerega želite vrniti, je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik lahko opravi ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelek se ne sme oprati ali kako drugače uporabljati. Izdelek mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Če je izdelek ali embalaža strgana, poškodovana, ali pošljete izdelek brez sestavnega dela embalaže se smatra, da je bil uporabljen.

Ko vračate izdelke prodajalcu morate priložiti kopijo računa in izpolnjen OBRAZEC ZA VRAČILO.

Stroške pošiljanja vedno krije kupec, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in jih zavrnemo. V primeru dostave na naše stroške bomo kupcu obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Za vračilo kupnine velja znesek, ki je bil vplačan za vrnjen izdelek (upoštevajoč zmanjšano vrednost popustov, promocijskih kod ipd.) in brez stroška dostave, ki jih vedno krije kupec. V primeru plačila delno ali v celoti z darilnim bonom se kupnina za vrednost bona ne vrne temveč izda dobropis. V kolikor kupec ne poda podatkov o bančnem računu kljub večkratnim pozivom si prav tako pridržujemo pravico do izdaje bona.

V kolikor je bilo blago izdelano po izrecnih navodilih kupca ali je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ni upravičen do vračila oziroma odstopa od pogodbe.

Vračilo kupnine izvedemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Prav tako za pravne osebe ni možno vračilo kupnine temveč se izda dobropis.

Izdelke pošljete na naslov prodajalca: Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da izdelke ustrezno pripravite za transport.

VRAČILO IZDELKOV PO PRETEKU 14 DNI

Vračilo izdelkov je možno tudi po preteku 14 dni, in sicer od 15. do vključno 30. dne, ki velja le za registrirane uporabnike. V tem primeru se kupnina izvede kot dobropis na uporabniški račun naročnika.

MENJAVA

Menjavo blaga je možno izvesti v 14 dneh od prevzema pošiljke. Za menjavo kupljenih izdelkov z drugim izdelkom izpolnite obrazec MENJAVA BLAGA in pošljite na naslov Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija ali elektronski naslov info@cool-kids.si.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.

Izdelek mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Menjava izdelka je možna le, če je izdelek neuporabljen, nenošen, nezmečkan in neopran ter brez smradu oz. je popolnoma enak prejetemu. Opran, uporabljen ali kako drugače spremenjen izdelek, ni predmet vračila.

Ko vračate izdelke prodajalcu morate priložiti kopijo računa in izpolnjen OBRAZEC ZA MENJAVO.

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z menjavo, je strošek vračila ter ponovno pošiljanje blaga, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in jih zavrnemo. V primeru dostave na naše stroške bomo kupcu obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
V kolikor je bilo blago izdelano po izrecnih navodilih kupca ali je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ni upravičen do menjave izdelka.

Pri menjavi blaga se za kupljene izdelke upoštevajo cene iz vašega računa, ki ste jih plačali (upoštevajoč zmanjšano vrednost popustov, promocijskih kod ipd.) in brez stroška dostave, ki jih vedno krije kupec.

Za novo izbrane izdelke veljajo cene v spletni trgovini v trenutku, ko prejmemo izdelke, ki jih želite zamenjati. Menjavo blaga je možno izvesti še le po prejemu vrnjenega blaga.

Pri menjavi izdelkov ni možno vnovčiti kuponov ali ostalih popustov. V kolikor menjate kupljen izdelek za novi izdelek po nižji prodajni ceni vam za razliko izdamo dobropis.

Izdelke pošljete na naslov prodajalca: Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija.

Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da izdelke ustrezno pripravite za transport.

POŠKODOVANA, UNIČENA ALI IZGUBLJENA POŠILJKA / BLAGO

Ob prevzemu pošiljke kupcu svetujemo, da preveri vsebino in stanje prejetega blaga.

V trenutku, ko ponudnik odda pošiljko z naročenimi izdelki dostavni službi, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki, če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora naročnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije skladno z njihovimi splošnimi pogoji poslovanja.

Istočasno naročnik o poškodovani, uničeni ali izgubljeni pošiljki obvesti ponudnika na elektronski naslov info@cool-kids.si pri čemer mora navesti svoje naročniške podatke (ime, priimek, poštni naslov, telefonsko številko, številko naročila oz. računa) ter jasno pripisati vzrok reklamacije (fizična poškodba, uničena ali delno oz. v celoti izgubljena pošiljka).

V kolikor pošiljka ne kaže znake odprtja (embalaža nima vidne poškodbe), blago ob prevzemu pa vsebinsko ne ustreza naročilu in ni v skladu z navedenim v spletni trgovini ima kupec pravico podati reklamacijo in sicer najkasneje v 8 (osmih) dneh od prevzema pošiljke.

Rok začne šteti en dan po datumu prevzema.

Kupec mora izpolniti OBRAZEC ZA REKLAMACIJO in poslati na naslov Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija ali elektronski naslov info@cool-kids.si.
Ponudnik storitev Tanja Miholic s.p. vam bo v najkrajšem času posredovala ustrezno pojasnilo in nadaljnje informacije za rešitev reklamacije.

V primeru vračanja reklamiranih izdelkov veljajo enaki pogoji kot veljajo za vračilo izdelkov.

DARILNI BONI

Darilni bon je dokument, ki ga upravljalec spletne trgovine Cool-kids (Tanja Miholic s.p.) proti plačilu izda v fizični obliki (kupec prejme darilni bon po pošti). Vsak darilni bon je označen z unikatno kodo. Upravljalec spletne trgovine Cool-kids se zavezuje sprejeti bon kot plačilo za nakup prek spletne trgovine www.cool-kids.si.

Darilni bon lahko kupite v spletni trgovini Cool-kids, ki ga najdete v rubriki Darilni bon. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup ostalih izdelkov. Za večje naročilo darilnih bonov pošljite povpraševanje na info@cool-kids.si. Veljavnost darilnega bona je 1 (eno) leto od izdaje bona.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v enkratnem- celotnem znesku. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona pri čemer imetnik darilnega bona razliko doplača.

PRIJAVA/ODJAVA NA E-NOVIČKE

Na dnu spletne strani www.cool-kids.si se lahko prijavite na e-novice kjer zapišete svoj elektronski naslov in podate soglasje, da se strinjate s politiko zasebnosti. S prijavo na novičke prejmete enkratni kupon za 5% popust, nam pa dovolite, da vam lahko na vaš posredovani elektronski naslov pošiljamo različna promocijska sporočila v skladu s politiko zasebnosti podjetja. Popust ne velja na znižane izdelke. Od novičk se lahko kadarkoli odjavite.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik (Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1 (slovenska zakonodaja).

Ponudnik (Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija) za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov Cool-kids.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Ponudnik (Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija) navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Cool-kids.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila ter prav tako e-mail gosta, ki se lahko uporabi v marketinške namene (pošiljanje ponudb).

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1 (slovenska zakonodaja). Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

    Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik (Tanja Miholic s.p., Ješenca 23F, 2327 Rače, Slovenija) izrecno spoštoval.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo. Prav tako je izključena odgovornost pri odstopanju v barvah fotografij v različnih odtenkih barv izdelkov (temnejše, svetlejše…) na kar ne moremo vplivati in je odvisno od nastavitve vaših aparatov.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno slovensko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@cool-kids.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču ponudnika.

 

OSNOVNE INFORMACIJE O PODJETJU

LENEJA, trgovina z otroškimi oblačili, Tanja Miholic s.p.
Ješenca 23F
2327 Rače
Slovenija
Telefon: +386 59 945 021
E-mail: info@cool-kids.si
Matična številka: 8739684000
Podjetje je davčni zavezanec pod številko ID DDV: SI59821531