Lastnici spletne trgovine z otroškimi oblačili Cool kids sva se predstavili v reviji Lepota in zdravje.
” Kot prednost štejeva, da sva mati in hči, dobri prijateljici in si zaupava. Do potankosti poznava najine osebnosti in si tako razdeliva obveznosti, ki nastanejo pri delu. “
Vsaka poslovna pot je polna izzivov.
Največji izziv je doseči prepoznavnost, da ljudje zaupajo podjetju in izdelkom. V spletni prodaji ni direktnega kontakta s kupcem, temveč z njim komuniciraš na spletni strani in družbenih omrežjih. Če želiš, da ljudje opazijo tvoj trud in namen, potem preprosto moraš biti dober v tem, kar počneš,” nam zaupa Lea, ki skupaj z mamo Tanjo ustvarja uspešno trgovino Cool kids.
Kako in kdaj se je rodila ideja za ustanovitev Cool Kids?
Tanja: Ideja za Cool kids je nastala leta 2018 s prihodom novega družinskega člana Jana. Takrat se nama s hčerko rodi ideja o skupnem projektu. Končna odločitev je padla, ko se znajdem pred karierno prelomnico: iti naprej po znani in varni poti ali začeti nekaj svojega. Odločim se za družino in projekt, ki ga s hčerko sanjava že dolgo – spletna otroška butična trgovinica s kakovostnimi oblačili www.cool-kids.si. Že ime Cool kids pove, da ponujava modna in kakovostna oblačila za novorojenčke, dojenčke in otroke do 8. leta starosti. Otroci so najina prioriteta, zato skrbno iščeva izdelke, ki so preprosti in prijazni do nežne in občutljive otroške kože.
Na kakšen način sta s hčerko Leo združili svoje izkušnje in veščine za razvoj podjetja?
Tanja: Najina strast je vse, kar je povezano z otroki in dojenčki. K temu pristopava z velikim srcem in skušava zagotoviti, da vsak kos oblačila ustreza pričakovanjem staršev, predvsem pa, da spremlja otroka v njegovem pravljičnem svetu otroštva. Lea se posveča nabavi izdelkov in marketingu, sama skrbim za prodajo in finance.
Kako je bilo vstopiti na trg otroških oblačil, ki velja za zelo konkurenčen?
Lea: Vsak začetek je izredno težak, še posebej ko se podaš v neznano in z velikimi pričakovanji. V času korone je nastalo ogromno novih spletnih ponudnikov otroških oblačil in vsi se borimo za isto ciljno skupino in z istimi nameni: pridobiti zaupanje ljudi. Če kupec izmed vseh ponudnikov izbere prav tebe in tvoje izdelke, je to uspeh in veš, da si na pravi poti. V slabih treh letih poslovanja sva pridobili veliko kupcev, ki se vračajo, kar je potrditev, da delava dobro in je motivacija za naprej.
Na kakšen način usklajujete zavezanost trajnostni in etični proizvodnji z zagotavljanjem kakovosti in udobja oblačil za otroke?
Lea: V najini ponudbi so visoko kakovostni, udobni in mehki materiali, izdelani iz nestrupenih tkanin in barvil, zato iščeva proizvajalce, ki pri proizvodnji uporabljajo čim več naravnih procesov in ustrezajo eko standardom.
Tanjine lekcije:
Kaj vas je najbolj presenetilo v podjetniškem svetu?
In kako ste se s tem spopadli?
V poslu ni prostora za napake in taktiziranje. Kljub svoji majhnosti se moraš postaviti ob bok velikim firmam in biti konkurenčen. Dobri nasveti, usmeritve in poznanstva so neprecenljivi viri, ki jih je vredno izkoristiti. Pri nama velja načelo, da verjameva v kvaliteto izdelkov, zaupava poslovnim partnerjem in naju nič ne more ustaviti na poti za dosego ciljev.
Kako uravnotežite delo in družinsko življenje, glede na to, da delata skupaj s hčerko?
Delo v družinskem podjetju je postalo najin način življenja. Včasih je usklajevanje zahtevno, saj sami pokrivava vsa področja v podjetju, vendar naju ljubezen do dela in želja po rasti vodita do zastavljenih ciljev. Ob tem nama je v pomoč vsa družina, ki naju razume in nama nudi vso podporo.
Kakšne so prednosti in slabosti vodenja družinskega podjetja?
Kot prednost štejeva, da sva mati in hči, dobri prijateljici in si zaupava. Do potankosti poznava najine osebnosti in si tako razdeliva obveznosti, ki nastanejo pri delu. Glede na to, da vodiva družinsko podjetje, ne ločiva osebnega življenja od poslovnega, saj sva vsakodnevno vpeti v Cool-kids.si. Tudi v prostem času se veliko pogovarjava o podjetju, iščeva nove ideje za prihodnost.
Kdo je bil vaš največji navdih v vaši karieri in kako je vplival na vašo pot?
Moj največji navdih sta bili babica, ki je ljubiteljsko šivala in ustvarjala izdelke, ki so se mi ohranili v spominu, ter mama, ki se že od moje rane mladosti ukvarja z ročnimi deli. Z njimi sta osrečevali ljudi okoli sebe. Sedaj, ko sem odrasla in imam podjetje, v meni še toliko bolj tli želja osrečevati naše malčke in njihove starše s trajnostnimi izdelki ter kljubovati hitri modni industriji. Cool-kids.si želim popeljati na višji nivo, kjer bi še bolj poudarila trajnost in kvaliteto izdelkov z možnostjo prenašanja tudi na mlajše bratce in sestrice.